Již 50 let s autočerpadly SCHWING
Obchodní vztahy trvající několik desetiletí lze v dnešní hektické době považovat za něco zvláštního. Společnosti H. Hütter Bauunternehmung GmbH & Co. KG a SCHWING GmbH se mohou pochlubit obzvláště dlouhý partnerstvím. Před více než 50 lety v roce 1966 zakoupila společnost, sídlící v německém Dorstenu, své první čerpadlo SCHWING ABP 30 na podvozku Unimog za necelých 90.000,- německých marek. Od té doby zůstal rodinný podnik věrný čerpadlům SCHWING.
Toto první čerpadlo na beton tehdy ještě nebylo vybavené výložníkem a pro dopravu betonu využívalo separátní dopravní DN 80. Při příjezdu na staveniště tak muselo být dopravní potrubí položeno ručně. Další čerpadlo SCHWING již bylo osazeno sklopným výložníkem, který výrazně zkrátil dobu instalace čerpadla a dále urychlil ukládání betonu. Majitel firmy, Heinrich Hütter, byl vždy zastáncem nových technologií a tak v roce 1969 pořídil své první autočerpadlo TCP 50 se sklopným výložníkem od firmy SCHWING na podvozku Magirus Deutz.
Vozový park společnosti H. Hütter Bauwerk GmbH & Co. KG dnes tvoří čtyři autočerpadla – všechna od firmy SCHWING – a to dvě halová S 24 X, jedno mimořádně flexibilní S 38 SX REPTOR a jedno čerpadlo S 43 SX s 5ti sekčním výložníkem. U příležitosti zprovoznění nového autočerpadla S 24 X předal Martin Lampart, vedoucí odbytu společnosti SCHWING GmbH, Hendriku Hütterovi, který společnost řídí od roku 1998 ve čtvrté generaci, vzpomínku na 50 let trvající spolupráci.
Stavební společnost založená v roce 1902 v Dorstenu je dnes aktivní zejména v realizaci vícepodlažních obytných a průmyslových staveb a nemůže si stěžovat na nedostatek zakázek. Pro zvýšení komfortu při obsluze nového autočerpadla S 24 X se Hendrik Hütter rozhodl pro nadstandardní výbavu: úložný box na hadice a další příslušenství s hydraulicky ovládaným výklopem. Box může být pomocí rádiového dálkového ovládání spuštěn na úroveň, umožňující pohodlnou manipulaci s uloženými hadicemi a příslušenstvím. Při vývoji tohoto zařízení byly zohledněny i dlouholeté praktické zkušenosti Hendrika Hüttera.